Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 03. Huhtikuu, 2015 - 15:00:56
-
Onko kellään toimivaa hostage hyllyä ylimääräisenä.
Tarjoa pikaisesti noll nell nell5744688
-
Jaaha, Raju rupesi virittelemään taas kamppeita vaikka sillä on tappovehkeet....
-
Nyt on parempi hylly masse pyssykässä.