Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: PasiM - 02. Maaliskuu, 2015 - 09:48:31

Otsikko: Aggregaatti
Kirjoitti: PasiM - 02. Maaliskuu, 2015 - 09:48:31
Ostetaan aggregaatti. 2000W riittää.
Otsikko: Vs: Aggregaatti
Kirjoitti: PasiM - 05. Maaliskuu, 2015 - 11:12:42
Miksi ei kukaan halua myydä minulle aggregaattia ? :)
Otsikko: Vs: Aggregaatti
Kirjoitti: Varjaagi - 05. Maaliskuu, 2015 - 13:05:02
Mullapa ois 2,5kw Honda mutta mistä sulle saatas.... ;)