Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: PasiM - 02. Maaliskuu, 2015 - 09:48:31
-
Ostetaan aggregaatti. 2000W riittää.
-
Miksi ei kukaan halua myydä minulle aggregaattia ? :)
-
Mullapa ois 2,5kw Honda mutta mistä sulle saatas.... ;)