Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 17. Helmikuu, 2015 - 15:41:39

Otsikko: Linkkiä
Kirjoitti: Varjaagi - 17. Helmikuu, 2015 - 15:41:39
http://perinnejousi.utbl.net/keskustelu/viewtopic.php?t=4279

halapaa vaikkei tarttiskaan...
Otsikko: Vs: Linkkiä
Kirjoitti: Joni - 17. Helmikuu, 2015 - 18:40:31
Nää menee varmasti, toivottavasti kerkesin ajoissa.
Otsikko: Vs: Linkkiä
Kirjoitti: Varjaagi - 17. Helmikuu, 2015 - 20:56:36
Tilasin kaksi ku sai halavalla...
Otsikko: Vs: Linkkiä
Kirjoitti: Joni - 20. Helmikuu, 2015 - 22:44:45
Oho, onpa iso...
Otsikko: Vs: Linkkiä
Kirjoitti: Varjaagi - 20. Helmikuu, 2015 - 23:05:45
Ison ja paljon kanssa aina pärjää...