Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 17. Helmikuu, 2015 - 15:41:39
-
http://perinnejousi.utbl.net/keskustelu/viewtopic.php?t=4279
halapaa vaikkei tarttiskaan...
-
Nää menee varmasti, toivottavasti kerkesin ajoissa.
-
Tilasin kaksi ku sai halavalla...
-
Oho, onpa iso...
-
Ison ja paljon kanssa aina pärjää...