Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: AnDDDre - 04. Helmikuu, 2015 - 17:44:17
-
Hakusessa ois Stabi taljajouseen, jos jollekkin on jäänyt nurkkiin pyörimään. Mieluiten tuollanen noin 10" doinker tai b-stinger olis ehkä mieluisin.
Tietenkin muutakin saa ehdotella, mutta sellainen ihan nysä kumimöykky ei kiinnosta. Tarkoitus olisi saada hieman vakautustakin siihen tähtäykseen.
-
Ei oo enää tarvetta. Ebay tarjosi sopivan stabin.