Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 19. Joulukuu, 2014 - 19:38:33

Otsikko: O: pullalaatikoita
Kirjoitti: rauno - 19. Joulukuu, 2014 - 19:38:33

Olis muutamalle leipälaatikolle käyttöä.

Enkä ole alkamassa leipuri hiivaksi ;D
Otsikko: Vs: O: pullalaatikoita
Kirjoitti: Varjaagi - 19. Joulukuu, 2014 - 22:33:20
 ??? ??? ??? häh..... ensin pottuja ja sitten pullalaatikoita...milloinkahan joku etsii virkkuukoukkuja... :D