Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 19. Joulukuu, 2014 - 19:38:33
-
Olis muutamalle leipälaatikolle käyttöä.
Enkä ole alkamassa leipuri hiivaksi ;D
-
??? ??? ??? häh..... ensin pottuja ja sitten pullalaatikoita...milloinkahan joku etsii virkkuukoukkuja... :D