Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 18. Joulukuu, 2014 - 12:22:27
-
Tietääkö joku mistää saa hylky/vanhentunutta perunaa ruokinnalle?
-
Joulun jälkeen saa ainakin Prismasta perunalaatikkoa - 30 % alennuksella. Sehän on käytännössä ilmaista.
-
Tarkennetaampa hiukan: kuorellisia perunoita
;)
-
http://www.jormanmaailma.fi/index.php?juttuId=jutut/makujen%20maailma/tyrnava.htm&menuId=makujen%20maailma
Jorman maailma ;D kertoo että Tyrnävän pottuviinatehtaan laariin humahtaa 950 000 kg/v EU:n hyljeksimää pottua joten Varjaagin ruokinnalle voisi irrota Tyrnävältä loput 3 000 000 kg epäkuranttia pottua. Riittääkö?
Raaskisikohan viinatehtailija luopua osasta?