Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 18. Joulukuu, 2014 - 12:22:27

Otsikko: Pottuja
Kirjoitti: Varjaagi - 18. Joulukuu, 2014 - 12:22:27
Tietääkö joku mistää saa hylky/vanhentunutta perunaa ruokinnalle?
Otsikko: Vs: Pottuja
Kirjoitti: PasiM - 18. Joulukuu, 2014 - 18:45:18
Joulun jälkeen saa ainakin Prismasta perunalaatikkoa - 30 % alennuksella. Sehän on käytännössä ilmaista.
Otsikko: Vs: Pottuja
Kirjoitti: Varjaagi - 18. Joulukuu, 2014 - 18:57:33
Tarkennetaampa hiukan: kuorellisia perunoita

 ;)
Otsikko: Vs: Pottuja
Kirjoitti: Smirkelimies - 21. Joulukuu, 2014 - 18:26:33

http://www.jormanmaailma.fi/index.php?juttuId=jutut/makujen%20maailma/tyrnava.htm&menuId=makujen%20maailma

Jorman maailma  ;D kertoo että Tyrnävän pottuviinatehtaan laariin humahtaa 950 000 kg/v EU:n hyljeksimää pottua joten Varjaagin ruokinnalle voisi irrota Tyrnävältä loput 3 000 000 kg epäkuranttia pottua. Riittääkö?

Raaskisikohan viinatehtailija luopua osasta?