Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 05. Joulukuu, 2014 - 11:27:57

Otsikko: M: SOG:n juomarakko
Kirjoitti: Varjaagi - 05. Joulukuu, 2014 - 11:27:57
Siis semmoinen reppuun tms kuuluva ei mikään juomaveikkojen seurapiirirakko...

Elikkäs uusi ja vielä sinetöity SOG:n 2l litteä juomarakko.
Ostin jenkeistä uuden päivärepun ja siihen kuului juomarakko joille en kyllä keksi mitään järkevää käyttöä metsästyskäytössä joten rakko joutaa kiertoon sellaiselle joka keksii, tai luulee keksivänsä, tarvetta. Oiskohan joku 15 ekua paha hinta SOG:n laaturakosta?
Otsikko: Vs: M: SOG:n juomarakko
Kirjoitti: PioneerII - 09. Joulukuu, 2014 - 21:21:33
Jos kukaan muu ei huoli, niin mulla ei Tenzigin repussa sattunut rakkoa olemaan vaikka paikka olikin. No eihän sitä 175 dollarin hintaan voi kaikkea odottaakaan ;D
Eli mä voin ostaa pois.
Otsikko: Vs: M: SOG:n juomarakko
Kirjoitti: Varjaagi - 09. Joulukuu, 2014 - 21:57:20
MYYTY!!!!