Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 24. Syyskuu, 2014 - 19:44:49

Otsikko: M: Hollannin armeijan iso keikkalaukku
Kirjoitti: Varjaagi - 24. Syyskuu, 2014 - 19:44:49
Elikkäs tämmönen: http://www.varusteleka.fi/fi/product/hollantilainen-keikkalaukku-dpm-kuvio-kaytetty/1584
(linkin se uudempi malli joka on lisäkuvissa)

Perkeleen hyvä ja ehyt laukku johon sopii kerralla pidemmänkin reissun kamppeet - eli suomeksi sanottuna niin paljon kuin jaksat selässäsi kantaa tavaraa sillä laukussa on myös reppuviilekkkeet!!!

Miksikö myyn helevetin hyvä kamppeen pois...? Ongelmana on camoväri ja kun olen lähdössä jenkkeihin peurajahtiin ja laukku on ainoa mihin sopii mm. nuolet. Sir Juha Kalman neuvon mukaan mitään kampetta ei kannata pakata camokuvioisiin laukkuihin koska ne saattavat "mennä hukkaan" mikäli joku kenttähenkilökunnasta sattuu suhtautumaan metsästykseen negatiivisesti. Tarkoitus on ostaa varustelekasta vastaava keikkalaukku mutta neutraalin mustana ja valitettavasti kalliimpana.. :-\

Hp 29.90 eli säästät 9 snt + postikulut kun ostat tuon jo ulkonäönkin puolesta erittäin katu-uskottavan laukun minulta...
Otsikko: Vs: M: Hollannin armeijan iso keikkalaukku
Kirjoitti: Varjaagi - 24. Syyskuu, 2014 - 21:01:10
Mitäpä tuosta, olokoon hinta 25€!!!!!
Otsikko: Vs: M: Hollannin armeijan iso keikkalaukku
Kirjoitti: Santtu - 24. Syyskuu, 2014 - 21:33:50
Ostan!
Otsikko: Vs: M: Hollannin armeijan iso keikkalaukku
Kirjoitti: Varjaagi - 24. Syyskuu, 2014 - 21:36:52
Myyty Santulle!!!!