Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Santtu - 24. Syyskuu, 2014 - 10:01:48

Otsikko: M: Bearpaw Big Back selkäviini
Kirjoitti: Santtu - 24. Syyskuu, 2014 - 10:01:48
uutta vastaava selkäviini olisi jouten. oikean kätiselle.
https://shop.bearpaw-products.com/WebshopB2C/Home/Product?ProductID=437&SelectedPage=1

Hinta 50€/05049022yksyks
Otsikko: Vs: M: Bearpaw Big Back selkäviini
Kirjoitti: Joni - 25. Syyskuu, 2014 - 15:29:58
Mää ostan tän.
Otsikko: Vs: M: Bearpaw Big Back selkäviini
Kirjoitti: Santtu - 25. Syyskuu, 2014 - 16:30:08
Myyty Jonille!
Otsikko: Vs: M: Bearpaw Big Back selkäviini
Kirjoitti: Joni - 25. Tammikuu, 2015 - 18:17:49
Tää viini ois taas jouten jos jollakin käyttöä. Seurakavereille 40€ hintaan.
Otsikko: Vs: M: Bearpaw Big Back selkäviini
Kirjoitti: VPen - 07. Helmikuu, 2015 - 17:07:34
Minkälaiset käyttökokemukset on tästä selkäviinistä?
Onko toimivuudessa jotakin vikaa, kun se tulee taas uudestaan myyntiin?

Voisitko laittaa kuvia, kun tuo linkki ei enää toimi. Taitaa olla valikoimista poistunut malli...

t.-Vesa P.
Otsikko: Vs: M: Bearpaw Big Back selkäviini
Kirjoitti: Joni - 07. Helmikuu, 2015 - 18:39:54
En minä oikkee ossaa sanoa, kylläkai nuo nuolet tuossa kantaa ja mukana kolisee. Varsinkin reenaillessa.

(http://i61.tinypic.com/2ahv57s.jpg)

Otsikko: Vs: M: Bearpaw Big Back selkäviini
Kirjoitti: VPen - 07. Helmikuu, 2015 - 19:49:15
Jos se on tämä malli, niin taitaa olla vähän liian iso minulle. Tuohon mahtuisi varmaan tusinoittain nuolia.

http://centreshot.co.uk/index.php/bearpaw-big-back-quiver.html
Otsikko: Vs: M: Bearpaw Big Back selkäviini
Kirjoitti: VPen - 08. Helmikuu, 2015 - 20:12:46
Hei Joni,

Voisin minä tämän kuitenkin ostaa. Tarkemmin ajateltuna luulen, että siitä voisi vähän virittelemällä saada ihan hyvän.

Laitan sinulle yv:nä yhteystietoja.

Terveisin,

-Vesa