Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Santtu - 24. Syyskuu, 2014 - 10:01:48
-
uutta vastaava selkäviini olisi jouten. oikean kätiselle.
https://shop.bearpaw-products.com/WebshopB2C/Home/Product?ProductID=437&SelectedPage=1
Hinta 50€/05049022yksyks
-
Mää ostan tän.
-
Myyty Jonille!
-
Tää viini ois taas jouten jos jollakin käyttöä. Seurakavereille 40€ hintaan.
-
Minkälaiset käyttökokemukset on tästä selkäviinistä?
Onko toimivuudessa jotakin vikaa, kun se tulee taas uudestaan myyntiin?
Voisitko laittaa kuvia, kun tuo linkki ei enää toimi. Taitaa olla valikoimista poistunut malli...
t.-Vesa P.
-
En minä oikkee ossaa sanoa, kylläkai nuo nuolet tuossa kantaa ja mukana kolisee. Varsinkin reenaillessa.
(http://i61.tinypic.com/2ahv57s.jpg)
-
Jos se on tämä malli, niin taitaa olla vähän liian iso minulle. Tuohon mahtuisi varmaan tusinoittain nuolia.
http://centreshot.co.uk/index.php/bearpaw-big-back-quiver.html
-
Hei Joni,
Voisin minä tämän kuitenkin ostaa. Tarkemmin ajateltuna luulen, että siitä voisi vähän virittelemällä saada ihan hyvän.
Laitan sinulle yv:nä yhteystietoja.
Terveisin,
-Vesa