Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Santtu - 11. Syyskuu, 2014 - 20:28:47
-
Pientä käytönjälkeä kuorissa mutta näyttö naarmuton ja muutenkin ihan siisti. Mukaan saa 4g-muistikortin. Tämähän on ip67 luokiteltu joten kestää mettässä rymyämiset sum muut:) About 15kk vanha joten takuutakin on vielä mukavasti jäljellä.
Hintaa olis 100€
Santtu/05049022yksyks
-
Ostin Santulta tuon luurin pois kuleksimasta. Vaikuttaa pätevältä päivitykseltä entiseen Xcover ykköseen verrattuna (jos joku muuten on sellaisesta kiinnostunut, voi ottaa yhteyttä. En kuitenkaan suosittele kenellekään :P ).
Sovitaanko, ettei tätä tarvitse enää erikseen raportoida Viimeisin hankintasi -osiossa? :D