Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 02. Syyskuu, 2014 - 16:03:19
-
Uusia ja tarkastettu niin suoruudeltaan kuin painoltaankin. Tuo +1 merkkaa treenivaihtoteriä ja niillä on ammuttu jokusen kymmentä kertaa pakkaan. Hinta nyt 35 ekua - ostohinta oli jotain vajaat 50 ekua.
-
Onkos noi sellaset sexyn punarunkoiset leikkurit kun noitakin neliteräsenä on eri muotoilulla? Et ite mieltyny teriin?
-
Minä o(s)tan ne jos ei kellekkään ole vielä mennyt..
-
MYYYYYTYYYYY!!!!!