Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: PäiviM - 28. Elokuu, 2014 - 21:50:57

Otsikko: Ostetaan jousi
Kirjoitti: PäiviM - 28. Elokuu, 2014 - 21:50:57
Ostetaan pitkäjousi. Aloittelijalle sopiva malli on etsinnässä eli ei tarvitse olla "metsästystehoinen"  - eikä saakaan olla, koska en jaksa moista peliä edes jännittää  :P.
Hinnan kipuraja huitelee siinä 200 euron nurkilla.

Saa myös suositella markkinoilla olevia malleja ja merkkejä. Tähtäinjousella olen ampunut ja yksi sellainen tuolla nurkassa pölyttyy parhaillaan, mutta näistä pyssyistä en tiedä juuri mitään.
Otsikko: Vs: Ostetaan jousi
Kirjoitti: Varjaagi - 28. Elokuu, 2014 - 22:53:30
Seuralla on n 30 paunainen pitkäjousi jolla olisi hyvä ottaa alkutuntumaa. Kysäseppä ArtoYyltä...
Otsikko: Vs: Ostetaan jousi
Kirjoitti: Arto_Y - 28. Elokuu, 2014 - 22:55:57
Seuralla on n 30 paunainen pitkäjousi jolla olisi hyvä ottaa alkutuntumaa. Kysäseppä ArtoYyltä...

Kyllä Päivi on sitä joskus kokeillutkin. Se on n. 25-paunainen itse asiassa.
Otsikko: Vs: Ostetaan jousi
Kirjoitti: PäiviM - 30. Elokuu, 2014 - 18:07:14
Tiedän, mihin olen ryhtymässä  ;). Tähtäinjousi ei ole napannut enää aikoihin, mutta tämä kiinnostaa.
Otsikko: Vs: Ostetaan jousi
Kirjoitti: rauno - 31. Elokuu, 2014 - 12:16:52

Pitkäjousi on minulla tupoksessa ja uusia nuolia vois hommata.
Otsikko: Vs: Ostetaan jousi
Kirjoitti: PäiviM - 31. Elokuu, 2014 - 14:41:16
Niin myytävänäkö vai muuten vaan? Millainen?
Otsikko: Vs: Ostetaan jousi
Kirjoitti: Arto_Y - 01. Syyskuu, 2014 - 09:44:24
Niin myytävänäkö vai muuten vaan? Millainen?

Luulen Raunon tarkoittaneen, että se seuran 25-paunainen pitkäjousi on Tupoksessa.
Otsikko: Vs: Ostetaan jousi
Kirjoitti: rauno - 01. Syyskuu, 2014 - 15:57:49
Sori tuli väärään ketjuun ja epäselvästi.

Tosiaan seuran esittely pitkäjousi on minulla jos sitä tahtoo joku kokeilla.