Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: PäiviM - 28. Elokuu, 2014 - 21:50:57
-
Ostetaan pitkäjousi. Aloittelijalle sopiva malli on etsinnässä eli ei tarvitse olla "metsästystehoinen" - eikä saakaan olla, koska en jaksa moista peliä edes jännittää :P.
Hinnan kipuraja huitelee siinä 200 euron nurkilla.
Saa myös suositella markkinoilla olevia malleja ja merkkejä. Tähtäinjousella olen ampunut ja yksi sellainen tuolla nurkassa pölyttyy parhaillaan, mutta näistä pyssyistä en tiedä juuri mitään.
-
Seuralla on n 30 paunainen pitkäjousi jolla olisi hyvä ottaa alkutuntumaa. Kysäseppä ArtoYyltä...
-
Seuralla on n 30 paunainen pitkäjousi jolla olisi hyvä ottaa alkutuntumaa. Kysäseppä ArtoYyltä...
Kyllä Päivi on sitä joskus kokeillutkin. Se on n. 25-paunainen itse asiassa.
-
Tiedän, mihin olen ryhtymässä ;). Tähtäinjousi ei ole napannut enää aikoihin, mutta tämä kiinnostaa.
-
Pitkäjousi on minulla tupoksessa ja uusia nuolia vois hommata.
-
Niin myytävänäkö vai muuten vaan? Millainen?
-
Niin myytävänäkö vai muuten vaan? Millainen?
Luulen Raunon tarkoittaneen, että se seuran 25-paunainen pitkäjousi on Tupoksessa.
-
Sori tuli väärään ketjuun ja epäselvästi.
Tosiaan seuran esittely pitkäjousi on minulla jos sitä tahtoo joku kokeilla.