Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 12. Heinäkuu, 2014 - 21:57:47
Otsikko:
O: kanootti tai kajakki...
Kirjoitti:
Varjaagi
-
12. Heinäkuu, 2014 - 21:57:47
...akanreuhkalle kuntoiluvälineeksi.... ;)