Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 12. Heinäkuu, 2014 - 21:57:47

Otsikko: O: kanootti tai kajakki...
Kirjoitti: Varjaagi - 12. Heinäkuu, 2014 - 21:57:47
...akanreuhkalle kuntoiluvälineeksi.... ;)