Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Pekka_M - 05. Huhtikuu, 2014 - 16:39:19

Otsikko: Nuoliteline vaistojouseen
Kirjoitti: Pekka_M - 05. Huhtikuu, 2014 - 16:39:19

Oisi myytävänä tuommonen,käyttämätön kun ei miellyttänyt silmää. 5 nuolen paikat.
Otsikko: Vs: Nuoliteline vaistojouseen
Kirjoitti: Varjaagi - 05. Huhtikuu, 2014 - 16:50:33
On se tarkkaa... :o
Otsikko: Vs: Nuoliteline vaistojouseen
Kirjoitti: TuomoM - 05. Huhtikuu, 2014 - 19:16:41
Mää voisin olla kiinnostunut. Jos vaan hinta on passeli.
Otsikko: Vs: Nuoliteline vaistojouseen
Kirjoitti: JoelM - 06. Huhtikuu, 2014 - 11:21:28
Minkäs merkkinen on laitos?
Otsikko: Vs: Nuoliteline vaistojouseen
Kirjoitti: TuomoM - 10. Huhtikuu, 2014 - 13:39:14
Martinin teline. Ostin pois.
Otsikko: Vs: Nuoliteline vaistojouseen
Kirjoitti: Varjaagi - 10. Huhtikuu, 2014 - 14:37:22
Koska se on Martini niin sen täytyy olla ihan paska.... ;)
Otsikko: Vs: Nuoliteline vaistojouseen
Kirjoitti: Arto_Y - 10. Huhtikuu, 2014 - 14:45:58
Koska se on Martini niin sen täytyy olla ihan paska.... ;)

Luulin että oli Santun kirjoittama, mutta ei ollutkaan. Vaikutteet ovat kuitenkin selvät  ;D
Otsikko: Vs: Nuoliteline vaistojouseen
Kirjoitti: TuomoM - 10. Huhtikuu, 2014 - 14:47:01
Ihan hyvä se oli... ja vaikka olis paskakin,  niin mulle kelepaa ihan hyvin  ;D
Otsikko: Vs: Nuoliteline vaistojouseen
Kirjoitti: Varjaagi - 10. Huhtikuu, 2014 - 14:57:10
...oisko mun pitänyt allekirjoittaa että: "feat. Santtu"  :D

Sitäpaitsi Varjaagi merkkiset nuolitelineet ovat ylivoimaisesti parhaita ja niitä saa erikoistilauksesta 1-99 nuolelle tai sitten lahjoitetaan teko-ohjeet...
Otsikko: Vs: Nuoliteline vaistojouseen
Kirjoitti: TuomoM - 10. Huhtikuu, 2014 - 15:34:34
Tilaan yhden kahden nuolen telineen.  Onko mitään ensitilaajan etua  ;D
Otsikko: Vs: Nuoliteline vaistojouseen
Kirjoitti: Joni - 12. Syyskuu, 2014 - 09:54:18
...oisko mun pitänyt allekirjoittaa että: "feat. Santtu"  :D

Sitäpaitsi Varjaagi merkkiset nuolitelineet ovat ylivoimaisesti parhaita ja niitä saa erikoistilauksesta 1-99 nuolelle tai sitten lahjoitetaan teko-ohjeet...


Onkos näitä varjaagin nuolitelineitä saatavilla?
Jonkinmoista samickkiin sopivaa telinettä voi muutkin tarjota. Ei tarvi olla kaksinen olla, kunhan saa kokeilla miltä sellainen tuossa jousen sivussa tuntuu.