Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Pekka_M - 05. Huhtikuu, 2014 - 16:39:19
-
Oisi myytävänä tuommonen,käyttämätön kun ei miellyttänyt silmää. 5 nuolen paikat.
-
On se tarkkaa... :o
-
Mää voisin olla kiinnostunut. Jos vaan hinta on passeli.
-
Minkäs merkkinen on laitos?
-
Martinin teline. Ostin pois.
-
Koska se on Martini niin sen täytyy olla ihan paska.... ;)
-
Koska se on Martini niin sen täytyy olla ihan paska.... ;)
Luulin että oli Santun kirjoittama, mutta ei ollutkaan. Vaikutteet ovat kuitenkin selvät ;D
-
Ihan hyvä se oli... ja vaikka olis paskakin, niin mulle kelepaa ihan hyvin ;D
-
...oisko mun pitänyt allekirjoittaa että: "feat. Santtu" :D
Sitäpaitsi Varjaagi merkkiset nuolitelineet ovat ylivoimaisesti parhaita ja niitä saa erikoistilauksesta 1-99 nuolelle tai sitten lahjoitetaan teko-ohjeet...
-
Tilaan yhden kahden nuolen telineen. Onko mitään ensitilaajan etua ;D
-
...oisko mun pitänyt allekirjoittaa että: "feat. Santtu" :D
Sitäpaitsi Varjaagi merkkiset nuolitelineet ovat ylivoimaisesti parhaita ja niitä saa erikoistilauksesta 1-99 nuolelle tai sitten lahjoitetaan teko-ohjeet...
Onkos näitä varjaagin nuolitelineitä saatavilla?
Jonkinmoista samickkiin sopivaa telinettä voi muutkin tarjota. Ei tarvi olla kaksinen olla, kunhan saa kokeilla miltä sellainen tuossa jousen sivussa tuntuu.