Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Ari_S - 29. Maaliskuu, 2014 - 21:18:02
-
Löytyisikö ylimääräisiä taulukärkiä ajatuksena vakauttaa nuolta, koska radalla huomattiin pystysuuntaista väpätystä kepit on 300 exeleitä .
-
Ei se kärkipainon lisääminen tuohon auta vaan nokinpaikan säätö. Ei kannata sullakaan vaihtaa 125gr kärkiin kun leikkurin yms menee sitten samalla uusiksi.
-
Sitä nokinpaikkaa säädettiin mutta voi olla että tarvii säätää lisää, vähän niin kö kokeilun kannalta. ;)
-
Mitä säätötapaa olet käyttänyt?
-
Nuolihylly säädettiin työntömitalla ja ammuttiin paperin läpi eri matkoilta D - looppia säädettiin että nokille jää välystä, ja nokin paikka katsottiin vielä jäi oikean nuolen hakeminen jouseen jäykkyys? kärjen paino voiko sillä vielä pelata.. Ampujan virheet?? mutta kyllä tämä tästä.