Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Smirkelimies - 18. Maaliskuu, 2014 - 10:45:40

Otsikko: Lasten jousia
Kirjoitti: Smirkelimies - 18. Maaliskuu, 2014 - 10:45:40
Jos jollain myynnissä lapsille sopivia jouskia/nuolia voisi ilmotella.
Otsikko: Vs: Lasten jousia
Kirjoitti: TuomoM - 18. Maaliskuu, 2014 - 15:03:33
Ite ostin Paavolta Pedi Archeryltä. Samickin take down. Olisko ollu jotain 50 e.
Otsikko: Vs: Lasten jousia
Kirjoitti: Arto_Y - 18. Maaliskuu, 2014 - 15:45:12
Ite ostin Paavolta Pedi Archeryltä. Samickin take down. Olisko ollu jotain 50 e.

Millaiset speksit?

Olen vähän miettinyt, pitäisikö seurallekin ostaa tuollainen lasten jousi (huom. en ole itse lisääntymisaikeissa  :P)
Otsikko: Vs: Lasten jousia
Kirjoitti: TuomoM - 26. Maaliskuu, 2014 - 16:10:35
54"18#. Poika tarvii kohta jäykemmät lavat, joten noi vois jäädä seuralle.
Otsikko: Vs: Lasten jousia
Kirjoitti: Varjaagi - 26. Maaliskuu, 2014 - 20:09:32
Elähän hättäile - anna pojan opia rauhassa ampumaan ennen  kuin teet siitä magnum-maanikon
Otsikko: Vs: Lasten jousia
Kirjoitti: TuomoM - 26. Maaliskuu, 2014 - 21:25:53
Juu ei täs hättää oo. On vaan riski niinkuin isänsä  ;D