Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Smirkelimies - 18. Maaliskuu, 2014 - 10:45:40
-
Jos jollain myynnissä lapsille sopivia jouskia/nuolia voisi ilmotella.
-
Ite ostin Paavolta Pedi Archeryltä. Samickin take down. Olisko ollu jotain 50 e.
-
Ite ostin Paavolta Pedi Archeryltä. Samickin take down. Olisko ollu jotain 50 e.
Millaiset speksit?
Olen vähän miettinyt, pitäisikö seurallekin ostaa tuollainen lasten jousi (huom. en ole itse lisääntymisaikeissa :P)
-
54"18#. Poika tarvii kohta jäykemmät lavat, joten noi vois jäädä seuralle.
-
Elähän hättäile - anna pojan opia rauhassa ampumaan ennen kuin teet siitä magnum-maanikon
-
Juu ei täs hättää oo. On vaan riski niinkuin isänsä ;D