Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Joni - 03. Maaliskuu, 2014 - 16:54:38
-
Mielellään pehmyt ja edullinen. Tajoa Yv:llä.
-
Oliko karkkaisella vielä myytävänä pehmeitä laukkuja ei olleet kalliita.
Tai erätukkussa.
-
Kärkkäisellä näkyi ainakin pari viikkoa sitten jotain laukkuja. Tais olla pariakin mallia.
-
Vieläkö tarvit? Ois ylimääräisen halballa hintalla ;D
-Mertsi-
-
Eipä sille ennää ole tarvetta..
-
Ok
-
Millainen laukku Mertsillä on kaupan? Seuralla voisi olla käyttöä yhdelle.
-
Perus PSE:n yhden jousen pehmeä musta laukku. Tänäänkin radalla mukana...
-
Perus PSE:n yhden jousen pehmeä musta laukku. Tänäänkin radalla mukana...
No ei sitten tullut puheeksi - ständikalusto sen sijaan tuli puheeksi, mutta unohdettiin sitten autoilla katsoa.
-
Ei sitä kaikkea voi muistaa, ainakaan kovin kauaa ;D