Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Joni - 03. Maaliskuu, 2014 - 16:54:38

Otsikko: O: jousilaukku taljalle *ei tarvetta enää*
Kirjoitti: Joni - 03. Maaliskuu, 2014 - 16:54:38
Mielellään pehmyt ja edullinen. Tajoa Yv:llä.
Otsikko: Vs: O: jousilaukku taljalle
Kirjoitti: rauno - 03. Maaliskuu, 2014 - 17:03:21
Oliko karkkaisella vielä myytävänä pehmeitä laukkuja ei olleet kalliita.

Tai erätukkussa.
Otsikko: Vs: O: jousilaukku taljalle
Kirjoitti: MTelinkangas - 05. Maaliskuu, 2014 - 09:52:42
Kärkkäisellä näkyi ainakin pari viikkoa sitten jotain laukkuja. Tais olla pariakin mallia.
Otsikko: Vs: O: jousilaukku taljalle
Kirjoitti: Mertsi - 22. Toukokuu, 2014 - 13:46:47
Vieläkö tarvit? Ois ylimääräisen halballa hintalla  ;D

-Mertsi-
Otsikko: Vs: O: jousilaukku taljalle
Kirjoitti: Joni - 22. Toukokuu, 2014 - 14:18:03
Eipä sille ennää ole tarvetta..
Otsikko: Vs: O: jousilaukku taljalle *ei tarvetta enää*
Kirjoitti: Mertsi - 22. Toukokuu, 2014 - 14:24:40
Ok
Otsikko: Vs: O: jousilaukku taljalle
Kirjoitti: Arto_Y - 22. Toukokuu, 2014 - 14:44:11
Millainen laukku Mertsillä on kaupan? Seuralla voisi olla käyttöä yhdelle.
Otsikko: Vs: O: jousilaukku taljalle *ei tarvetta enää*
Kirjoitti: Mertsi - 22. Toukokuu, 2014 - 15:48:45
Perus PSE:n yhden jousen pehmeä musta laukku. Tänäänkin radalla mukana...
Otsikko: Vs: O: jousilaukku taljalle *ei tarvetta enää*
Kirjoitti: Arto_Y - 22. Toukokuu, 2014 - 22:25:00
Perus PSE:n yhden jousen pehmeä musta laukku. Tänäänkin radalla mukana...

No ei sitten tullut puheeksi - ständikalusto sen sijaan tuli puheeksi, mutta unohdettiin sitten autoilla katsoa.
Otsikko: Vs: O: jousilaukku taljalle *ei tarvetta enää*
Kirjoitti: Mertsi - 22. Toukokuu, 2014 - 22:27:28
Ei sitä kaikkea voi muistaa, ainakaan kovin kauaa  ;D