Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Ari_S - 02. Helmikuu, 2014 - 21:52:34

Otsikko: Ammuntahanska
Kirjoitti: Ari_S - 02. Helmikuu, 2014 - 21:52:34
Olen hukannu/kylyväny hanskani, jos ylimääräsenä jollaki löytyy voin ostaa/ottaa lahjuksena.