Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Ari_S - 02. Helmikuu, 2014 - 21:52:34
Otsikko:
Ammuntahanska
Kirjoitti:
Ari_S
-
02. Helmikuu, 2014 - 21:52:34
Olen hukannu/kylyväny hanskani, jos ylimääräsenä jollaki löytyy voin ostaa/ottaa lahjuksena.