Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 31. Joulukuu, 2013 - 11:55:25

Otsikko: O: luonnonsulkia 4"
Kirjoitti: rauno - 31. Joulukuu, 2013 - 11:55:25

Kävi niin että omat varastot ovat ehtyneet ja varaston täydennyksiä tarvitaan.

Jos jollakin on ylimääräisiä 4 tai 5 tuuman luonnonsulkia niin saa tarjota. ja tietenki oikea kätisiä vai miten se sanotaan.
Otsikko: Vs: O: luonnonsulkia 4"
Kirjoitti: Varjaagi - 31. Joulukuu, 2013 - 12:14:30
Koetan muistaa ruuskata varastot torstaiksi - soittele ja muistuta...
Otsikko: Vs: O: luonnonsulkia 4"
Kirjoitti: Varjaagi - 31. Joulukuu, 2013 - 13:49:46
Laitoin jo repuntaskuun pussillisen vähän sekalaista sulkaseurakuntaa. Siinä on muutamia 4" shieldejä ja muut ovat lyhennetty pidemmistä noin 4 tuumaisiksi.