Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 31. Joulukuu, 2013 - 11:55:25
-
Kävi niin että omat varastot ovat ehtyneet ja varaston täydennyksiä tarvitaan.
Jos jollakin on ylimääräisiä 4 tai 5 tuuman luonnonsulkia niin saa tarjota. ja tietenki oikea kätisiä vai miten se sanotaan.
-
Koetan muistaa ruuskata varastot torstaiksi - soittele ja muistuta...
-
Laitoin jo repuntaskuun pussillisen vähän sekalaista sulkaseurakuntaa. Siinä on muutamia 4" shieldejä ja muut ovat lyhennetty pidemmistä noin 4 tuumaisiksi.