Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Smirkelimies - 28. Joulukuu, 2013 - 12:40:26
-
Tilasin pöljyyksissäni 12 kpl 29 tuumasia 500ia exceleitä 4 tuuman muovisulilla, luulin saavani nuolet luonnonsulilla. Myydään tai vaihdetaan nuolet luonnonsulkaisiin. ???
-
Viiltele ne muovisulat pois ja sulita uusiksi...
-
Viiltele ne muovisulat pois ja sulita uusiksi...
Niin kai se on tehtävä jos ei löydy jotakuta jolla on nuolihylly jouskassa.
Nuolet on Hunters Friendiltä. Ensin tuli väärän jäykkyisiä putkia. Lopulta saapui 500set joihin olisi pitänyt olla sulitettu kukkosulka eri värillä, mutta se erivärinen sulka on lätkitty aika sattumanvaraisesti miten sattuu. Yritin kysellä sähköpostilla ekan vikalähetyksen tuleeko toinen yritys luonnonsulilla, mutta firmasta ei vastattu mitään... :P Ei jääny kovin hyvää kuvaa ko virmasta.
-
"...mutta se erivärinen sulka on lätkitty aika sattumanvaraisesti miten sattuu." - Smirgeli
Parahin (ex-)primimies, verrattuna kivikautisiin selfnokkeihin hiilikuitunuolen nokkia voi pyörittää rajattomasti 360 astetta... :)
-
"...mutta se erivärinen sulka on lätkitty aika sattumanvaraisesti miten sattuu." - Smirgeli
Parahin (ex-)primimies, verrattuna kivikautisiin selfnokkeihin hiilikuitunuolen nokkia voi pyörittää rajattomasti 360 astetta... :)
No perttana, onpas nämä kuitukamppeet vänkiä, mukavaa että on jottain namikoita mitä pyöritellä joutessaan kun pässittää.
Toivottavasti ennenaikaset preerioitten nuolikauppiaat on muistaneet mainita tästä nokkiasiasta, on saattanu olla päänahka höllässä jos nokit ei o ollu mieleisiä
-
Muovisulat vielä 5 nuolessa kiinni, jos joku tarttee, kandee ilmotella nopsaan, kohta lähtee loputkin ja sitten pidän putket itellä.
-
;)
-
Ei enää myynnissä