Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 06. Joulukuu, 2013 - 08:34:58

Otsikko: O: halpa taljajousi-OSTETTU-
Kirjoitti: rauno - 06. Joulukuu, 2013 - 08:34:58
Kunhan lavat ja kämit on ehjät muulla ei niin väliä.

Niin ja paunoja pitää olla vähintään 50#.

Otsikko: Vs: O: halpa taljajousi yhteen projektiin.
Kirjoitti: JarmoL - 06. Joulukuu, 2013 - 20:53:11
Mulla olisi Hoyt rampage xt 2011 josta voisin luopua.
Kiinnostaako?
Otsikko: Vs: O: halpa taljajousi yhteen projektiin.
Kirjoitti: rauno - 06. Joulukuu, 2013 - 22:29:05
No vähän erimallista systeemiä suunnittelin mutta voishan se kiinnostaakkin.
Saiskos lisätietoja ja hintaa.
Otsikko: Vs: O: halpa taljajousi yhteen projektiin.
Kirjoitti: JarmoL - 07. Joulukuu, 2013 - 13:29:15
55-65 paunainen, 29" vedolla ( Vetopituus säädettävissä modulia vaihtamalla 28 – 30")
Hinnaksi mietiskelin 250€
Otsikko: Vs: O: halpa taljajousi yhteen projektiin.
Kirjoitti: rauno - 07. Joulukuu, 2013 - 14:11:59

  Soittele nolla44 5744688
Otsikko: Vs: O: halpa taljajousi yhteen projektiin.
Kirjoitti: MikaK - 07. Joulukuu, 2013 - 15:13:08
Osta minun beari niin minä ostan tuon jarmon hoytin :)
Otsikko: Vs: O: halpa taljajousi yhteen projektiin.
Kirjoitti: rauno - 07. Joulukuu, 2013 - 16:14:40

 
Osta minun beari niin minä ostan tuon jarmon hoytin :)

Mikäs Beari se Mikalla oli ?
Otsikko: Vs: O: halpa taljajousi yhteen projektiin.
Kirjoitti: rauno - 13. Joulukuu, 2013 - 14:13:08

Taljajousi ostettu.