Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 06. Joulukuu, 2013 - 08:34:58
-
Kunhan lavat ja kämit on ehjät muulla ei niin väliä.
Niin ja paunoja pitää olla vähintään 50#.
-
Mulla olisi Hoyt rampage xt 2011 josta voisin luopua.
Kiinnostaako?
-
No vähän erimallista systeemiä suunnittelin mutta voishan se kiinnostaakkin.
Saiskos lisätietoja ja hintaa.
-
55-65 paunainen, 29" vedolla ( Vetopituus säädettävissä modulia vaihtamalla 28 – 30")
Hinnaksi mietiskelin 250€
-
Soittele nolla44 5744688
-
Osta minun beari niin minä ostan tuon jarmon hoytin :)
-
Osta minun beari niin minä ostan tuon jarmon hoytin :)
Mikäs Beari se Mikalla oli ?
-
Taljajousi ostettu.