Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 27. Marraskuu, 2013 - 15:41:14
Otsikko:
O: pienarin äänenvaimennin.
Kirjoitti:
rauno
-
27. Marraskuu, 2013 - 15:41:14
Otsikon mukainen laite olis hakusessa.