Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 07. Marraskuu, 2013 - 23:12:43
Otsikko:
O: 2" muovisulkia
Kirjoitti:
Varjaagi
-
07. Marraskuu, 2013 - 23:12:43
Edes 4-5 nuoleen jotta sai viikonlopuksi muutaman nuolen käyttöön...
Otsikko:
Vs: O: 2" muovisulkia
Kirjoitti:
Varjaagi
-
10. Marraskuu, 2013 - 08:03:32
Sulat löytyi Santulta!