Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 07. Marraskuu, 2013 - 23:12:43

Otsikko: O: 2" muovisulkia
Kirjoitti: Varjaagi - 07. Marraskuu, 2013 - 23:12:43
Edes 4-5 nuoleen jotta sai viikonlopuksi muutaman nuolen käyttöön...
Otsikko: Vs: O: 2" muovisulkia
Kirjoitti: Varjaagi - 10. Marraskuu, 2013 - 08:03:32
Sulat löytyi Santulta!