Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: OttoM - 27. Syyskuu, 2013 - 19:54:28
-
Kaikki myyty!
-
laitoin Otto sulle yyveen kun tuo puhelin on jostain syystä pimeänä - tein tarjouksen stabista...
-
Varjaagi: Olen ainakin yrittänyt vastata viestiisi, mutta en tiedä, onko tullut perille?
-
Juu perilel tuli - laiton vastauksenkin tulemaan...