Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Ari_S - 24. Syyskuu, 2013 - 17:02:11

Otsikko: Pse
Kirjoitti: Ari_S - 24. Syyskuu, 2013 - 17:02:11
Juu tällänen tuli välitettäväksi eli vasuri FITA  puolen vastakaari 10 vuotta sitten hankittu, ja kaveri lopettanut harrastuksen melkein heti. Käytännössä jousi on uusi, mainittakoon käsityönä tehty etutähtäin joka on pelkkää metallia ei yhtään muovi osaa. Laittelen numeron jos jotain sattuu kiinnostamaan.