Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 11. Syyskuu, 2013 - 09:37:00
-
Tuommoinen olis jäänyt niin vähälle käytölle että joutaa myydä pois.
http://www.finnvape.com/product/348/finnvape-ego-k-aloituspaketti-900mah-musta
Toinen höyrystin käyttämätön.
lisäksi 2 pulloa nikotiini nestettä(vanilia, citrusmix) ja 2 pulloa nikotiinitonta nestettä(vanilija, aplemix) lisäksi kaupanpäälle 1 putelli normi tupakan makuista nikoteeni nestettä
HP 45 euroa
-
Myyty Ollille.