Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Smirkelimies - 25. Elokuu, 2013 - 14:10:20
-
Joku Matti myy hyvän oloista puujousikampetta perinnejousi-sivuilla. Tiedoksi vaan jos joku tarttee.
http://perinnejousi.utbl.net/keskustelu/viewtopic.php?t=3896 (http://perinnejousi.utbl.net/keskustelu/viewtopic.php?t=3896)
-
Kun kerrankin löytäs sen SUORAN pihlajan...oon katellu taas kaupungin kaatamista kasoista vaan ketut sieltä mitään löydy mitä ei tarttis oikoo ja kääntää ja vääntää....liian paljon työtä yhden jousen takia...:(
-
Kun kerrankin löytäs sen SUORAN pihlajan...oon katellu taas kaupungin kaatamista kasoista vaan ketut sieltä mitään löydy mitä ei tarttis oikoo ja kääntää ja vääntää....liian paljon työtä yhden jousen takia...:(
Ja jos sattuu löytämään vähäoksasen suoran yksilön, on useimmiten aihio passeli lentokoneen rupeliksi halkasun jälkeen. Pihapuussa on yksi aika hyvä pätkä joka joutaa, ei kovin paksu mutta suht suora ja aika oksaton. Kierteisyydestä ei saa varmaa käsitystä kuori päällä. Tällä erää en ite jaksa pihlajasta vääntää jouskaa, haje pois jos tarttet.
-
itellä pitäs tehä loppuun tuo sisalselystetty pihlaja keppi ja nähä onko sisal selästä mihinkään
-
Kun kerrankin löytäs sen SUORAN pihlajan...oon katellu taas kaupungin kaatamista kasoista vaan ketut sieltä mitään löydy mitä ei tarttis oikoo ja kääntää ja vääntää....liian paljon työtä yhden jousen takia...:(
Ja jos sattuu löytämään vähäoksasen suoran yksilön, on useimmiten aihio passeli lentokoneen rupeliksi halkasun jälkeen. Pihapuussa on yksi aika hyvä pätkä joka joutaa, ei kovin paksu mutta suht suora ja aika oksaton. Kierteisyydestä ei saa varmaa käsitystä kuori päällä. Tällä erää en ite jaksa pihlajasta vääntää jouskaa, haje pois jos tarttet.
Eipä siinä mitään menetä jos ottaa ja kattoo miten kiero se on :) Pitääpä soitella.