Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 10. Elokuu, 2013 - 13:43:30

Otsikko: M: nuolia vaistojouseen MYYTY
Kirjoitti: rauno - 10. Elokuu, 2013 - 13:43:30
Myyn nuolet koska ovat minulle liian jäykät.

Elikkäs upeat ja laadukkaat Bearpavin timpertikut olis myytävänä.

Spine 400
Täyspitkät eli jos lyhentää niin peräpäästä koska melkein kaikkiin olen liimannut insertit kiinni epoksilla.
Insertti on 50grainia.

6 kpl löytyy.

(http://imageshack.us/a/img541/9858/u7wi.jpg)
(http://imageshack.us/a/img832/1597/7hf8.jpg)
(http://imageshack.us/a/img38/2229/wcbl.jpg)
(http://imageshack.us/a/img827/767/gn5l.jpg)
Otsikko: Vs: M: nuolia vaistojouseen
Kirjoitti: Smirkelimies - 11. Elokuu, 2013 - 19:47:02
Mitenkähän nuo toimis +-50 paunan puujouskassa? Kiinnostaisi jos toimisi. Tarttis vissiin testata. Olikohan ne Juhan tuonnäköset nuolet samanlaisia? Ne toimi minun jouskassa ihan OK.
Otsikko: Vs: M: nuolia vaistojouseen
Kirjoitti: Varjaagi - 11. Elokuu, 2013 - 20:06:24
Mahtaa mennä aika jäykäksi kun sulla ei taida olla siinä puujouskarissa ikkunaleikkausta...
Otsikko: Vs: M: nuolia vaistojouseen
Kirjoitti: Smirkelimies - 11. Elokuu, 2013 - 20:22:02
Ei o leikelty ikkunoita. Ei ne varmaan sitten passaa.
Otsikko: Vs: M: nuolia vaistojouseen
Kirjoitti: JuhaSA - 12. Elokuu, 2013 - 08:51:20
Juu ne mun nuolet on löysiä...600 sarjan nuolia ja noi on 2 astetta tiukempaa tavaraa eli 400 luokkaa. Veikkaanpa että jäykkiä on primijouseen jossa nuolen pitää olla huomattavasti ikkunaleikkauksen omaavaa jousta löysempi.

Falcolta lähtis 54 tuumasta stormia 250 euroon vaikka ilman ikkunaleikkaustakin...jos haluat kusilaitu jousen siihen primitiivijousen kaveriksi :) Ei niillä koskaan samanlaista fiilistä saa ampumisesta kuin puujousella, mutta onhan ne toimintavarmoja ja jokasään pelejä, ns huoletonta ampumista.
Otsikko: Vs: M: nuolia vaistojouseen
Kirjoitti: JoelM - 13. Marraskuu, 2013 - 22:04:41
Onko raunolla vielä kyseiset tikut tallessa? Meinaan että kiinnostais koittaa miten toimivat mun jouskassa. :)
Otsikko: Vs: M: nuolia vaistojouseen
Kirjoitti: rauno - 14. Marraskuu, 2013 - 08:08:24

On tallessa, otan radalle mukaan lauantaina niin saatta kokeilla.
Otsikko: Vs: M: nuolia vaistojouseen
Kirjoitti: JoelM - 14. Marraskuu, 2013 - 14:52:56
Joo hyvä homma
Otsikko: Vs: M: nuolia vaistojouseen
Kirjoitti: rauno - 21. Marraskuu, 2013 - 15:27:55

Ei olla minulla enaa nuolia, kaikk men kaupax.