Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: MikaK - 08. Elokuu, 2013 - 10:28:48
-
Eli wrangen tukeva punttipenkki ja kyykky/dippiteline h250€. Remington fieldmaster 572 pumppupienoiskivääri + bushnell 4x32 kiikari mukaan. H.200€
-
Voidaan myös harkita vaihtoa vastakaarijouseen. Oikeakätiseen.
-
Nonni suunta on oikea ;)
-
Penkit myyty!