Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: MikaK - 08. Elokuu, 2013 - 10:28:48

Otsikko: M: punttipenkki+kyykkyteline ja pumppupienoiskivääri
Kirjoitti: MikaK - 08. Elokuu, 2013 - 10:28:48
Eli wrangen tukeva punttipenkki ja kyykky/dippiteline h250€. Remington fieldmaster 572 pumppupienoiskivääri + bushnell 4x32 kiikari mukaan. H.200€
Otsikko: Vs: M: punttipenkki+kyykkyteline ja pumppupienoiskivääri
Kirjoitti: MikaK - 08. Elokuu, 2013 - 10:30:49
Voidaan myös harkita vaihtoa vastakaarijouseen. Oikeakätiseen.
Otsikko: Vs: M: punttipenkki+kyykkyteline ja pumppupienoiskivääri
Kirjoitti: JoelM - 08. Elokuu, 2013 - 18:29:41
Nonni suunta on oikea  ;)
Otsikko: Vs: M: punttipenkki+kyykkyteline ja pumppupienoiskivääri
Kirjoitti: MikaK - 14. Elokuu, 2013 - 16:13:15
Penkit myyty!