Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Santtu - 15. Heinäkuu, 2013 - 13:19:59

Otsikko: M: Samsung galaxy xcover älypuhelin
Kirjoitti: Santtu - 15. Heinäkuu, 2013 - 13:19:59
Takuusta saatu uusi reilut kuukausi sitten eli kunnoltaan on uutta vastaava. Takuuta jäljellä reilut puoli vuotta ja mukaan saa silikonisuojan. Kaikki sälät on tallessa pakettia myöten.

Hp:70€

Santtu/05049022yksyks
Otsikko: Vs: M: Samsung galaxy xcover älypuhelin
Kirjoitti: Santtu - 28. Heinäkuu, 2013 - 10:38:40
Myyty