Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 02. Kesäkuu, 2013 - 14:56:56
Otsikko:
M: Bear super kodiac 50# MYYTY!
Kirjoitti:
rauno
-
02. Kesäkuu, 2013 - 14:56:56
Bear löysi uuden omistajan.