Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 02. Kesäkuu, 2013 - 14:56:56

Otsikko: M: Bear super kodiac 50# MYYTY!
Kirjoitti: rauno - 02. Kesäkuu, 2013 - 14:56:56
Bear löysi uuden omistajan.