Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Ari_S - 09. Toukokuu, 2013 - 12:54:03
-
Myydään pois pelkkä ase ja patruunoita, hintakin on huokeahko ;D . Niin ja on vielä aito tikka ei Italian poikien suunnittelu vielä tässä mallissa näy ostakaa! ostakaa!.. :D :D
-
Juu ja juuri sitä viimeistä Suomessa suunniteltua mallia...
Kaveri on katsellut lintuniuhaa joten mikäpä on hintapyyntö?
-
No tuota 500 euroa, ase on Taivalkoskella voin tuoda sen näytille Ouluun.