Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 03. Toukokuu, 2013 - 21:02:27

Otsikko: M: ajoneuvoja
Kirjoitti: rauno - 03. Toukokuu, 2013 - 21:02:27

http://www.nettiauto.com/mazda/1500/5575728  Maza lähtee paaliin jos ei kellekkään kelpaa.
Otsikko: Vs: M: ajoneuvoja
Kirjoitti: Varjaagi - 04. Toukokuu, 2013 - 08:08:57
Pistä tuo matukka mobilistiin myyntiin niin menee varmasti kaupan.
Otsikko: Vs: M: ajoneuvoja
Kirjoitti: rauno - 04. Toukokuu, 2013 - 09:55:30

Tuo mazda on semmoinen auto minkä ostin kervisen huutokaupasta 17 vuotiaana ja ajelin sillä sitten muutaman vuoden kun sain ajokortin. Isä ukko on viimeiset 10 vuotta ajellut sillä nyt ei ole katsastettu 2 vuoteen. Välivuodet auto on seisyt tallissa.
Otsikko: Vs: M: ajoneuvoja
Kirjoitti: rauno - 12. Toukokuu, 2013 - 22:12:31

Portteri myyty.