Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 01. Helmikuu, 2013 - 08:41:34

Otsikko: O: jänteen teko värkkiä
Kirjoitti: rauno - 01. Helmikuu, 2013 - 08:41:34
Jos jollain olis jäänyt matskua mistä vois tehdä jänteen ns. käsin punomalla niin tarjoa.

Onko se materiaali dyneemaa vai mitä lie? 50 paunaseen vastakaareen olisin sitä tekemässä.
Otsikko: Vs: O: jänteen teko värkkiä
Kirjoitti: Smirkelimies - 01. Helmikuu, 2013 - 19:26:31
Dacronia on vajaa rulla, voit ottaa sen verran kuin tarttet. Haetko vai tuonko kisoihin?

Pediarcherystakin saa samaa tavaraa.
Otsikko: Vs: O: jänteen teko värkkiä
Kirjoitti: rauno - 01. Helmikuu, 2013 - 20:16:16
Ok jos käyn hakemassa, ni tuon samalla sun pakan. Soittelen jossain välissä.