Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: rauno - 01. Helmikuu, 2013 - 08:41:34
-
Jos jollain olis jäänyt matskua mistä vois tehdä jänteen ns. käsin punomalla niin tarjoa.
Onko se materiaali dyneemaa vai mitä lie? 50 paunaseen vastakaareen olisin sitä tekemässä.
-
Dacronia on vajaa rulla, voit ottaa sen verran kuin tarttet. Haetko vai tuonko kisoihin?
Pediarcherystakin saa samaa tavaraa.
-
Ok jos käyn hakemassa, ni tuon samalla sun pakan. Soittelen jossain välissä.