Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: JarmoL - 27. Marraskuu, 2015 - 13:47:13
-
Otsikon mukainen nokki härpäke tuli tilattua testiin mutta mun peukalolaitteen "kita" oli liian pieni tuon käyttöön.
Elikkä käyttämäton hintaan 10€
Jarmo
040-5589552
[ylläpito on poistanut liitteen]