Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Tero_U - 12. Lokakuu, 2015 - 12:51:55
-
Jep,
Tarvetta olisi H sarjan messiki inserteille, samanlaisia on joskus toimitettu ainakin beman centershot 600 nuolien mukana. Nykyään mukana olevat alumiini insertit ovat mun käyttöön liian keveitä. Jos joillain on ylimääräisiä, voisin lunastaa pois.
-
Minulta saattas löytyä kymmenkunta...soitteleppa.
-
Varjaagilta löytyi,kiitos. Vielä ois muutamalle insertille tarvetta...