Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Tero_U - 12. Lokakuu, 2015 - 12:51:55

Otsikko: O: Beman / Easton H messinki inserttejä
Kirjoitti: Tero_U - 12. Lokakuu, 2015 - 12:51:55
 Jep,

Tarvetta olisi H sarjan messiki inserteille, samanlaisia on joskus  toimitettu ainakin beman centershot 600 nuolien mukana. Nykyään mukana olevat alumiini insertit ovat mun käyttöön liian keveitä. Jos joillain on ylimääräisiä, voisin lunastaa pois.
Otsikko: Vs: O: Beman / Easton H messinki inserttejä
Kirjoitti: Varjaagi - 12. Lokakuu, 2015 - 13:32:17
Minulta saattas löytyä kymmenkunta...soitteleppa.
Otsikko: Vs: O: Beman / Easton H messinki inserttejä
Kirjoitti: Tero_U - 15. Lokakuu, 2015 - 06:53:08

Varjaagilta löytyi,kiitos.  Vielä ois muutamalle insertille tarvetta...