Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Tempe - 27. Syyskuu, 2015 - 14:29:04

Otsikko: IQ bowsight retina lock tähtäin. nuoli teline
Kirjoitti: Tempe - 27. Syyskuu, 2015 - 14:29:04
Jousen mukana tuli retina lockin tähtäin. En päässy sinuiksi, ni joutaa myyntiin. Joitakin käytön jälkiä löytyy. 70€

Boosterin 5 nuolen nuoli teline. 15€
Otsikko: Vs: IQ bowsight retina lock tähtäin. nuoli teline
Kirjoitti: Arto_Y - 27. Syyskuu, 2015 - 15:07:41
Jousen mukana tuli retina lockin tähtäin. En päässy sinuiksi, ni joutaa myyntiin. Joitakin käytön jälkiä löytyy. 70€

Uteliaisuuttani kysyn, että mikä siinä tuotti ongelmaa?
Otsikko: Vs: IQ bowsight retina lock tähtäin. nuoli teline
Kirjoitti: Tempe - 27. Syyskuu, 2015 - 16:02:06
Noo varmaan jos enemmän ois reenannu. Se vaa oli jotenki hankala tuijottaa sitä silimää passia ja pinnejä. Mulla sekosi silimät siinä ;D Pitäs kyllä muutenkin saaha toi ankkurointi paremmin pysymään samassa kohti. Ei vaan näin kesken jahti kauden passaa rueta reenaamaan uuestaan.  Ens kesän hommia.
Otsikko: Vs: IQ bowsight retina lock tähtäin. nuoli teline
Kirjoitti: Arto_Y - 27. Syyskuu, 2015 - 16:35:24
Joo, tosin eihän siitä "silmästä" ole pakko välittää, jos ei halua. Tuotahan voi käyttää normaalin takatähtäimen kanssa siinä missä mitä tahansa muutakin tähtäintä.
Otsikko: Vs: IQ bowsight retina lock tähtäin. nuoli teline
Kirjoitti: Joni - 27. Syyskuu, 2015 - 16:46:05
Mää voin teemu ostaa ton boosterin.
Laitappa numeros näkyviin. Tai ota yhteyttä.
045 314 7900
Otsikko: Vs: IQ bowsight retina lock tähtäin. nuoli teline
Kirjoitti: Tempe - 27. Syyskuu, 2015 - 17:11:23
Ai joo numero unohtu. 0409132251
Otsikko: Vs: IQ bowsight retina lock tähtäin. nuoli teline
Kirjoitti: Skumbe - 27. Syyskuu, 2015 - 22:42:35
Eikai sitä retinaa tarvitse vahdata. Ite ankkuroinnin jälkeen vilkasen että se täplä on
kohdallaan ja keskityn sitten tähtäykseen.

Suurimman osan ajasta se onkin, mutta aina silloin tällöin huomaamatta sinne kerkeää vähän vääntöä runkoon ja toi poistaa ne mokat täysin.
Otsikko: Vs: IQ bowsight retina lock tähtäin. nuoli teline
Kirjoitti: HenriH - 28. Syyskuu, 2015 - 01:18:13
Tuo IQ Retina Lock kiinnostaisi. Oliskohan mahollista koe-ampua ennen kauppojen lukkoon lyöntiä? Toki panttia vastaan
Otsikko: Vs: IQ bowsight retina lock tähtäin. nuoli teline
Kirjoitti: Tempe - 28. Syyskuu, 2015 - 13:04:49
Joo varmasti totuttelemalla ois oppinu. Kokeilin ilman peeppiä. Peepin kans ois varmasti helpompi.

Tähtäin kerkesi mennä jo.
Otsikko: Vs: IQ bowsight retina lock tähtäin. nuoli teline
Kirjoitti: HenriH - 29. Syyskuu, 2015 - 00:43:36
Eipä mitään!